anneann biz aslında çok ünlü çocuk cerrahına sünnet ettirdik hiçbir sorun olmaz demişti yapışıklık durumu olabilir ama zorlamaz dedi sürekli yapışma dikiş yerlerinde sıkıntı oldu dikiş hatası varbariz başka doktorada götürdük bebeklik döneminde önermiyorum dedi ilerde travma olacak diye korkutuyorlar aileleri ama eski sünnet olayı gitti oyun oynayarak sünnet yapılıyor artık dedi ve haklı bence çok çocuk gördüm öyle şimdi 10 aylıkçocuk pipiye dokunduğumuz an ağlıyor ben çok hak veriyorum doktora pipinin gömüklüğü geçmeden sünnet çevreme asla tavsiye etmiyorum artık