kuoak belki uykusu geldikce kokunuzla uyumak istediği icin böyle yapıyordur mama miktarını mı azaltsanız acaba kilo alımı nasıl? Ben 3 saatte bir emziriyorum sütüm yetmiyor doktor mama da içmeli dedi kilosu düşük ama alerjik bebek maması da cok kotu oldugu icin içmiyor zaten biberon reddi de var. 2 3 saatte bir beslenmesi normal diye biliyorum canım