BenMathilda burnu tıkalı degil. daha önce bronşit atlattık. şimdi yeniden burnundan emerken falan arada sırada horlama benzeri ses geliyor. var mı yaşayan? hırıltı gibi degil..
BenMathilda BenMathilda 2.bebegimde yine aynı şeyi yaşamam.. Forumda aratirken yine kendi soruma denk gelmem…. Neymiş sebebi neymis matiii söyleee
BenMathilda Masal34 yani aslında o kadar da iyi degil, normal olduğunu düşünüyorum hatta azalmaya basladi da diyebilirim..
BenMathilda BenMathilda 3.bebegimde yine aynı şeyi yaşamam.. Kendi postuma danışmam.. Mati.. Yaktın beni mati