mutlukoala Benimki de öyleydi az bişey sarılık çıkmıştı ben zorla uyandırıp emziriyordum , ama şunu tavsiye ederim benimki 3 4 ay emdi meme de durmak istemiyordu hep kendini itiyordu mamaya başlamıştık biberon akışı daha hızlı diye meme reddi oldu , sürekli emzirmeye çalış biberon kolaylığına geliyor bebeklerin , yada Philips avemt kullan emdikçe geliyor ya memeye benzer , ben bilmiyordum o yüzden sorun yaşadım 🙏🏻