asyanin_annesi35 ben varım,genelde alıyorum da istediğimi,ama benim ki şöyle çocukların yazlıklarini önceden alıyorum,kuponla falan , sonra eksik birşeyler varsa arada da hoşuma gideni tabi 🤭😀 eşim bazen çok bunaliyor yeter artık diyor,kes şu alışverişi 😀 kargolar onun işyerine gidiyor, çok müsrifsin diyor 🙁ama ben gereksiz birşey almıyorum