Kızım ( 2 buçuk yaşında) babasıyla birlikte babaanneye gitti. Dün gittiler ve yarın dönecekler ama çok özledim ya. Ev bomboş sanki. Sürekli konuşan soru soran olmayınca kendimi boşlukta hissediyorum. Görüntülü aradım ben burda kalacam eve gelmeyecem diyor. O beni hiç özlememiş belli ki 😀 siz çocuklarınızı gönderiyor musunuz? İkidir babasıyla gidiyor 2 gün kalıp dönüyor. 5 aylık bi bebeğim daha var. Eşim biraz da dinlenmem içim götürüyor ama yine de zor geliyor.