mihni Çok huzursuz etti bu sefer aylık aşıları böyle yapmıyordu çok üzgün keyfi yok uykusu var hep arada gülüyo ama huzurzuz gece de ağlayrak uyandı normal mi. 30saat oldu aşı olalı
evanur22 mihni Biz de salı günü aşı olduk hâlâ huysuz sürekli esniyor gözlerini kaşıyor uyumak istemiyor 1 haftadır uyku gerilemesi var.Huyu değişti diyebilirim kısaca.Atak haftası mı acaba diye düşündüm ben diş dönemi de olabilir elleri sürekli ağzında.
busragggg mihni bizi her aşı etkiledi baya fakat tek etkilemeyen 6. Ay aşıları oldu. Başka bir şey olma ihtimali var mı acaba diş gibi?
manolyamom mihni 44 saat oldu aşıyı olalı 2 gündür resmen ateşle savaşıyoruz dua edin sadece huysuzluk yapmış. Bizde ilk defa aşılar ateş yapıylr 2 gündür 38 in altına indiremiyoruz ateşini
mihni lazzz61 hiç yakışmıyo huzursuzluk ya keyfi olmayınca nasıl üzülüyo insan :(( nefret ediyorum aşının etkilerinden
mihni busragggg iki dişi patladı ama bilmiyorum ki. İnsan korkuyor diğer aşılarda da böyle ağlayarak uyanmıştı ama hiç uyku hali yapmamıştı bide 6. Ayda bir tane aşı var opa diye ilk kez oluyorlae ya o sanırım etkiledi
mihni evanur22 allah yardımcımız olsun ömür böyle geçecek olsa da etse de canları sağolsun yeter ki❤️
mihni manolyamom bizde de yaptı calpolle indirmeye çalıştık yani sadece huzursuzluk yaptı diye neden dua ediyim… allah yardımcınız olsun sizin de