gulseda34 Merhaba anneler oğlum uykuya çok geç dalıyor sürekli sallamak zorunda kalıyorum. Gaz problemi yok yani çıkarıyoruz bir şekilde. Derin ve uzun uyumuyor uyku süreleri çok kısa banyo da yaptırıyorum bölük pörçük uyuyor
ilenalemin gulseda34 benimki 3.5 aylık ve gümdüz uykusu yok.bugğn iki kere gündüz uykusuna ayağımda sallayarak yatırdım ve ikisinde de yarım saat uyudu sadece.akşam 10 gibi anca dalıyor.gece 1e kadar falan uyuyor şansa tabi.omdam sonra da saat başı ya da yarım saatte bir kalkıyor.fix her gün böyle yani.
gulseda34 ilenalemin benimkinde öyle gündüz hep yarım saat falan uyudu ara ara. Şimdi derin daldı oda 1 saattir uyuyor normal bir durum o zaman
annekadin21 ilenalemin sonra yine ağlıyor mu. Benim bebeğim uyuyo uyaniyo ağlıyor hemen emziriyorum altını değiştirip. Sonra 1 saat olmadan tekrar basliyo ağlamaya bazen 1.5 saat. Uykusu geliyor. Uyuyamadikca ağlıyor. Acaba normal mi herkesin mi böyle anlayamiyorum
ilenalemin annekadin21 normal normal.herkesin bebeği tabiki böyle değil.bazı bebekler böyle.başkalarında da başka sorunlar var.bunkae bir süreç öyle düşün.ben öyle düşünüyorum yoksa kafayı yerdim bir aydır
annekadin21 ilenalemin yanu tbikide bir süreç ama her ay farklı güncellemeler geliyor yetişemiyorum bazen. Hep agladigi icijnde çok uzuluyorum