CansuAlmila canım bende bebeğim 2 aylık falandı gittim normal dolgu , kanal tedavisi yaptım bi sıkıntı olmadı 😊 hatta yarın yine gidicem gece plağı için ölçü almıştı doktor onu almaya gidicem ☺ hiç bekleme bence git yaptır bi an önce yoksa çok kötü oluyor valla, diş çok fena yaa 😨