Arkadaşlar merhaba benim kızım 16 aylık ve 9 kilo artık muptela olmustu meme ne hiç bir şey yemiyordu sadece her dk her saniye emmek istiyordu 2 gündür sütten kesmeye başladım sabır taşi ile çok yorulduk ama çok ağlıyor dün gece çığlık çığlığa ağladı bide görüşlerim çok şişti bi öneriniz var mı nasıl erkenden bıraktırbilirim