Oglumun bacağında minik minik sivilce tarzi seyler cikmaya basladi ve artti aile doktoruna götürdüm uyuz dedi ilaç verdi losyon 3 gün kullanılacak dedi metrin de bölgeye kıyafetler yüksek isida yikansin carsaf döşek temizlensin losyonu tüm aile üç gün kullanin dedi bunlari yaptık ve halen kremi sürüyorum
o bölgeye ama yayilmaya ve kasimaya devam ediyor bunu yasayan varmi ne zaman gecer bu 
