Merhaba
Dün akşam oğlum 4 5 defa kusunca hastaneye gittik kan tahlili ve idrar tahlili yaptılar iğne vurdular iburamin cold ve zinko verdiler. Gece inledi mama dahi içmedi uyandı durdu sabaha karşı şiddetli ishali başladı sabah 7 den beri akşam 6 ya kadar en az 13 kere kakasını yaptı kaka dediğim su akıyor bildiğiniz patates muz falan zar zor biraz yedirdim sabah doktora gittik kakasına da baktı dün de bir şeyi yok midesini bozmultur dedi bugün de cefinex diye antibiyotik ve ilaç verdi fakat ishali kesecek bir şey yapmadı hastaneden 3 de geldik bu saate kadar 4 defa yaptı başka doktora gitmeli miyim sizce ateşi yok ama halsiz durgun su içirsem direk kakasını yapıyor kusması geçti?