deryaa_milena evet , başını memeye doğru bastırdığımız için biraz memeyi ağzının içinde tutması daha kolay oluyor, birkaç gün öyle emzirdim sonra zaten memeyi tutmayı öğrenince normal emzirmeye döndüm . Daha çok küçükken yatarak vs emzirmek çok zor oluyor bence. Bir de benim söylediğim gibi deneyin belki daha kolaylaşır 🥺