Aylar önce sol koltuk altıma bi ağrı saplandı sonra devam etti sol göğsümde oldu elle muayene yaptım bişey yoktu ister istemez psikolojik olarak mı bişeyler geldi gibi oldu geçmişti ağrı yine aynı yerde başladı tekrar şimdi tekrar muayene yaptım sanki bişeyler var gibi yada ben mi öyle hissediyorum elle muayene cahiliyim sanırsam nasıl anlayabilirim kitle olduğunu asla anlamıyorum 😔