Kızlar ilerde emekli olabilmem için babam beni kendi dükkanında işçi olarak gösterip sigortamı yatırıyordu. Eşimde şimdi benim adıma sigorta şirketi açmak istiyor orda da Bağ-Kur’lu gözükeceğim ama Bağkurdan bildiğim kadarıyla emekli olmak zor hem sene hem yaş bakımından. İlerde ola ki sigorta şirketi battı şirket kapandı diyelim ben geri eskisi gibi işçi gözüküp normal emekli olabilir miyim yoksa önceden babamın yatırdığı o para boşa mı gidiyor