Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var.
4 ay önce oğlum kreşe başladı hastalıktan kurtulamadık. 2 sefer orta kulak oldu ard arda antibiyotik kullanmaktan ağzında yara oldu yaraları geçmeden yeniden orta kulak oldu geçmeyen bir burun akıntısı tekrar eden orta kulak. Antibiyotik kullanmadan bu hastalıktan nasıl kurtubiliriz bilen yaşayan varsa lütfen yazsın.