Usnac1995 Kızlar geçen sene 1 yaşındaydı bot almadım zatem gereksizdi. Bu sene de almak istemiyorum zaten İstanbula kar yağdığı yok. Yağsa da 1 ay için bot almıyim dedim. Her yere de arabayla gidiyoruz Yağmur geçirmeyecek sporlar oluyor onlardan almak istedim Nike de falan var. En azından şimdi bi giyse önümüzdeki baharı da çıkarır dedim 🤔❤️
Mazikeen Usnac1995 bende İstanbul’dayım vicco bot aldım çünkü yaz kış dışarı çıkarıyorum ben soğuk diye eve kapatamam ki 2 yaş durmak istemeyecek evde mecbur çıkarmak zorunda kalacaksınız bence benimde kızım kışın 2 yaşında olacak
Evaninanasi Mazikeen benim kızım da 23 aylık. Ben aldım çünkü hemen her gün yağmur yağmadıkça sadece markete yürüsek bile çıkıyoruz, çıkarız. Taytları da bileklerini tam kapatmıyor, kapatsa bile kayabiliyor. Soğuğu geçirmez en azından diye düşünüyorum.
Usnac1995 Mazikeen Evaninanasi Canım dışarı markete illaki çıkıcaz da, geçen seneyi hatırlıyorum ben hiç bot giymedim mesela hiç öyle soğuk olmamıştı. Üşümez diye düşündüm ayakları. File olmayan ayakkabı be havlu çoraplar kurtarır diye düşünmüştüm. Bir de botlar daha ağır kaba oluyor sanki. Vicco hafif mi
Mazikeen Usnac1995 vicco hafif çok rahat etti kızım denemk için giydirdim zor çıkardım bide ışıklı 😁 indirimde yakaladım 720 ye aldım
Usnac1995 oglumubeklerken Çoğunluk böyle düşünüyor sanırım. Hani fazla soğuk olmuyor kışta en fazla 1 ay sürüyor o yüzden dedim almasam mı diyr
dlkuznnn Mazikeen Merhaba , bende kızıma hafif bi bot arıyorum kışın biz de 2 yaşında olucaz şuan 18 aylığız. Vicco’nun hangi botunu aldınız ?
Mazikeen dlkuznnn Link atmak yasak olduğu için böyle attım fiyatı biraz artırmış ama fiyatının hakkını veren bir bot 1 numara büyük almak gerekiyor sadece ben kızıma 24 numara aldım şuan 19 aylık kışa kalın çorapla anca olur
betulunmevasi @“Usnac1995”#p327642781 yaşında bebek arabası kullandigim için bot almamıştım ama 2 yaşındaydı geçen kış aldım çünkü hep yürümek istedi sonuçta markete ekmek almaya vs gidiliyor her gün çıkılıyor yani her yere de araba ile gidemiyoruz bu sene de alacağım bakalım