15 aylıklar ve doğduklarından beri tek bakıyorum. Eşimde pek destek olmuyor. Gurbetteyiz zaten başka kimsemde yok. Zor mu evet çok zor. Çok yıprandım, hatta evliliğimizi bile etkiledi diyebilirim. Ama o rutini oluşturdum artık. Yani artık yorulsam bile yetişebiliyorum herşeye. İkiz anneliği muazzam bişey rabbim hepimize güç kuvvet versin