Kızlar 2 aydır köydeydik oğlum orda hergün dışarı çıkıp geziyordu 3 gündür de evimizdeyiz yabi merkeze geçtik ama geldiğimiz günden beri uyurken bi ağlıyor uyanıyor bi ağlıyor ama öyle böyle bi ağlama değil sesi kısılana kadar ve asla sakinleşmiyor bi tek dışarda sakinleşiyor bana fikir verin lütfen bu durum geçici mi yoksa hep böyle mi olacak ağlamasından çok yoruldum bugün onunla birlikte bende ağladım beni yanına hiç bi şekilde yaklaştırmıyor istemiyor sadece izlemekle kalıyorum çok üzülüyorum hadi şimdi havalar güzel çıkarayım her ağlamasında ama kış gelince gene böyle yaparsa ben ne yapacağım nolur bana yardımcı olun ağlaması ne zaman biter bilmiyorum ama ben bitmiş durumdayım🙄