3 yaşındaki oğlum ense ve boynunu kaşıyormuş kreş öğretmeni fark etmiş kızarıklık oluyor kaşıyınca dedi. Bir de omzunda iki yerde hafif kızarık şiş bişey ısırmış gibi bişey gördüm. Zaten şu an bağırsak enfeksiyonu geçiriyor tedavi oluyoruz serumla. Öğretmeni de kaşındı deyince, oğluma ne oldu niye kaşıdı oralarını sizce ?