Aspoka Oğlum 2 gündür ağlıyarak kak yapıyor kabız olduğu için bugün de bildiğin köpüklü su gibi yaptı bağırsak düzenleyici damla kullanıyoruz normal mi köpüklü su gelmesi ishal gibi..?
Asyatuba Aspoka bizimde olurdu ama hemşire köpüklü kaka için gaz olduğu için çocukta ondan olur demişti . Ama sizinki farklı mı bilemem
Hamide16 Aspoka benim oğlumda da olmuştu kaka tahlili yaptırdık kakasında eritrosit çıkmştı sanırım doktor mikrop kapmş dedi flagyl şurup kullandık bir haftada geçti
Hamide16 Aspoka ilk köpük gördüğüm gün hemen doktora görürdüm ilacı kullanmaya başladm gemen etkisini gösterdi zaten bir iki güne köpük gitti ama yine bir hafta kullandm
Ejderhahavva Aspoka malesef üşütmüş ayyy inşallah çabuk geçer ihmal etmeyin sıvı kaybı olmasın doktora götürün mutlaka😕