Güzel anneler,evde nasıl vakit geçiriyorsunuz bebeğinizle sürekli onun yanında mısınız?16 aylık bebeğim biraz oyun oynatiyorum sonra sıkılıyor biraz TV izliyor sonra yanıma geliyor mutfak eşyalarını kurcalıyor öyle vakit geçiriyor ama TV yıl azaltmak istiyorum ne yapmalıyım sizler neler yapıyorsunuz parka çıkarmak istiyorum gündüz güneşli hava oluyor goturmek istemiyorum doğal olarak,🙏 .