OzEnAr evet ama zaten 200 veya 300 gram en fazla eksiltseler yetiyor zaten. Bizim doktor da sadece beziyle tartmisti ama dediğiniz gibi sağlık ocağı soğuk oluyor ustleriyle tarttiklari için yanilmalar haliyle oluyor ama pek birşey farketmiyor zaten 100 gram falan eksik söyleyebiliyorlar 😊