uzun zamandır aklımdaydı dün akşam bi cesaret açtık siyahtan açıldı saçım diplerini hemen açılır diye açmadık hatta dinlensin dedim kopmadı yanmadı sadece kurudu biraz rengi beklediğimden hızlı açıldı siyah olmasına rağmen ama bekleyio tekrar mı açsam yoksa neye boyasam bilemiyorum aklımda 8-77 tarçın bakır var bi yandan yakısır mı bilemiyorum da bu rengin üstüne olur mu onu da bilmiyorum sanırım biraz fikire ihtiyacım var bir sürü video izledim herkeste rengi farklı durmuş resim de ekliyim bu ara resimde bi tık daha koyu cıkmıs ama daha acık su an gün ısıgını denk getirememisim napiyim bacımsular🥺🥺🥺🥺
