Kızım 3 buçuk aylik emzik hiç almadı alışamadı 2 gündür emzik alıyor ağzından düşünce ağlıyor bu ara gayet sakin iyidi 2 gündür dışarı çıkardık hiç sorun yoktu normalde durmuyor dışarıda diye çıkarmıyorum ama dün akşamdan beri çok miz miz gece çok ağladı zor sakinleşti nedensizce acaba diş olabilir mi yoksa dışarı çıktı diye huysuzluk mu yaptı