Kızlar bebeğim normalde zaten uyuyan bir bebekti ama ataklardan dolayı ara ara bazı aylar da uykuları bozuluyordu 5 ay 3 günlük 5. Aya girdiğimizden beri düzeldi. Gece birkere uyanıyor gündüz de uyuyo bugün saat 12.30 da uyudu 4 te uyandı bu normal mi merak ediyorum böyle olan var mı bilgi verirseniz sevinirim 🥰