Esoz1110 çoğunluğu emzirme ile gitti. Gün içi bebemle zaten hareketliyiz ama 2 güne 1 yürüyüşümüz de var, bebek arabasına atıyorum çıkıyoruz 2 saate yakın yürüyorum. Yediklerimde de tatlı, abur cubur ve ekmek pek tüketmiyorum, çok nadirdir. Onun dışındaki her şeyi yiyorum, böyle bende 🥰