aspurceg8 Merhaba tatlış anneler bebeğime tarhanayı kendim yapmak istiyorum yapan bilen anneler tarif atar mısınız üstüme 🤍
Demett_k aspurceg8 ben yapmıyorum ama bebek tarhanası tatsız tuzsuz bişey oluyo.acı olmadığı sürece normal şekilde yapın. Daha severek yiyorlar.