Kesinlikle yaptirin suan hastaneler hasta bebek doluymus rota menenjit kizamik filan doktorlar ne tavsiye ediyorsa uyun bence 👍 ben 3 ve 5 aylikken rotayı yaptirdim 🧿❤ 7 ve 9 da menenjit bexeroyu 1o da kizamigi 🧿❤ ins hicbir evladımız hasta olmaz , Allah tum dertlerden korur kollar onlari ins 👍👍🧿🧿❤