Tekbenimsucumguzelolmakdemi Smr29 bende 6-7 bardak un koymuştum tarifte 5 buçuk diyo ama az geliyor evet Umarım güzel olur elinize sağlık🌸
Smr29 Tekbenimsucumguzelolmakdemi teşekkürler yaptım güzel oldu ama sanki poğaçasında biraz tat yok gibi bilmiyorm bana mı öyle geldi
suheyla92 Smr29 ben hep bu tarifle yaparim 1 su bardağı Madensuyu 1 su bardağı Süt 1 su bardağı Sıvı yağ 1 paket kurumaya 1 yumurta (sarısı üzerine) 2 çay kaşığı Tuz 1 dolu yemek kaşığı şeker Alabildiği kadar un
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Smr29 bana hiç öyle gelmedi belki tuzunu biraz arttırsaydınız daha iyi olabilirdi. Un miktarı arttıkça tuz az gelebilir.
findiginannesi_ Smr29 Yıllardır yaparım hep güzel olur 2 çay bardağı süt 2 çay bardağı su 1 pk yaş maya 1 su bardağı sıvıyağ 2 yk yoğurt 2 yumurta beyazı 1 tatlı kaşığı tuz 10 yemek kaşığı silme şeker Aldığı kadar un denerseniz tekrar yazın olurmu hatta poğaçam çok güzel kabarır geçen leğenin kapağı açılmış kabarmaktan
Smr29 findiginannesi_ ertesi günede kalsa aynı kalıyor mu? Tarifleriniz için saoln hepsini tek tek deneyeceğim😍
findiginannesi_ Smr29 Ertesi gün de aynı olması İçin ben temiz bi sofranın içine koyuyorum onu da alıp poşetin içine koyuyorum ilk yaptığım gibi oluyor ocakta sütle suyu ısıttığınızde parmak ucunuzu yakıyor olsun kaynatmayın öyle daha iyi mayalanıyor birde hamuru mayalanması İçin neyin içine sarıyorsunuz acaba
pantenkelebek bebegimgeldi bu tarifi bende kullanıyorum sadece yumurta aki kullanmıyorum gerçekten güzel oluyor normalde hiç pogacalarim yumus yumus olmazdı birde ben süt yerine 1 şu bardağı yoğurt kullaniyorum
supermananne Smr29 ay benim pogaçalarımın hepsi böyke oluyor sırf bu yüzden çöm uzun zamandır yapmıyorum
Smr29 Ashellinko bebegimgeldi ikinizin tarifi aynı sanırım hemen hemen. biri iki ölçü diğeri bir ölçü yapılışını tam olarak anlamadım video var mı izliyip yapsam
bebegimgeldi Smr29 2su bardağı ılık sut ve maya dışında diğer tüm malzemeleri karistir sonra mayalanan sutu ekle yogur dinlendir
Denizkiziyiz Tekbenimsucumguzelolmakdemi buna birazda sirke ekleyin :) bayatlamıyor hiç :) aynısının yapıyorum mayalandırıp yağda bekletiyorum sonra hamuru açıp içine malzeme koyup kapt miss gibi pofuduk