Merhaba hanımlar hipp mama kullanıyorum yeni paket actım ve ölçü kaşığı altlarındaymış o yüzden evdeki eski mamanın ölçü kaşığını kullanmıştım o da hiç farkedemedim ki daha küçükmüş sma’nın kaşığıydı. Yani ben 2 gün boyunca neredeyde 3-3.5 ölçülük suya 2 ölçü mama koymuşum galiba sizce bir problem olur mu :(