Evimiz müstakil depremden sonra yaptırdık evin önüne parke döşetti eşim ben bahçeye yapay çim istiyorum 20 mm falan yüksekliği olanlardan daha önce hiç kullanmadım herhangi bir yerde o yüzden kullanımı hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim evin dışında kullanacağım için fikir almak istiyorum nasıl kullanımı yağmurda karda kalsa bişey olur mu sürekli kaldıramam çünkü onu temizliği nasıl olur