Deletedmom_220 Su matarası Sıcaklık göstergeli termos Önerecek olan var mı? En iyi sıcak tutan ürünler markalar hangileri Yazık dışarda çalışıyor. Sıcak sıcak bir şeyler içsin O benim gönlümü ısıttı, onunda için ısınsın ❤
duyguluanne Deletedmom_220 Stanley var bizde ama ondan sıcak bir şey içilmiyor ya ağız kısmı tasarımı yakıyor insanı bir de contigo var o da iyi sıcak bir şeyler içmek için stanley de soğuk için daha iyi bence hem contigo tek elle kullanımı daha kolay
Ordinary Stanley gerçekten👍🏻 bir çok marka kullandık en uzun süre sıcak ya da soğuk tutanı açık ara Stanley
yavrupandaannesi Deletedmom_220 onu tam bilmiyorum yönlendirme yapmamayom ama tansiyonu satıyor ordan ürünlere bakabilirsiniz stantı oluyor ben normal termos aldım bebeğim için sıcak suyu için sonrasında da çay kahve için kullanacağım
Ordinary Deletedmom_220 geç oldu yeni görüyorum kusura bakmayın :( bardak olanını da kullanıyoruz ama bardaklı bilmiyorum modellerinde gördüğümü sanmıyorum sitesine bakabilirsiniz
duyguluanne Deletedmom_220 bir lt olan var o biraz büyük yanınızda taşımak için çok uygun değil sanırım
merkursavascisi_06 Deletedmom_220 ben kendime önceden penguen marka almıştım kızıma mama yaparken de onu kullanıyodum bi süre sonra dışarı çıkarken kullanmalık ihtiyacımız oldu diye stanley aldım şöyle diyeyim aynı anda ikisine de sıcak su koyuyorum penguen 500 ml stanley 750 acaba ondan mı farklı oluyo bilmiyorum da penguen olan sabah daha sıcak oluyo penguen ❤️ ama stanley de fenq değil ekonominize göre karwr verirsiniz😇
Deletedmom_220 yavrupandaannesi ay bi tane buldum. Termos bardak. Turuncu. Diğer renkler den daha ucuz. Görüntü olarak daha havalı ama sonradan boyanmış gibi 🤣 Kolay gelsin 🤣
yavrupandaannesi Deletedmom_220 bence Stanley al ilk önce mağazada gör online da daha ucuza alırsın hemde görme fırsatın olur ❤️ şimdiden güzel günlerde kullanın 🌸
Deletedmom_220 yavrupandaannesi kutupayısı dispiratörü satıyormuş. Ttendyolda yorumlara baktım. Orjinal mi diye sorduklarında , kutup ayısı sitesinden söz ediyorlar. Ttendyolda orjinal kutusu ile gelmiyor. Tam olacağım yer nefesi keşif yapamadım. Mağaza derken hangi mağaza 🥰 bulunduğum yerde onun mağazası var mı bilmiyorum bi bakmak lazım.
yavrupandaannesi Deletedmom_220 mağazası yok tantitoni de görmüştüm standı vardı bende incelip görmüştüm Emaar da bir ara ama şuan var mı bilmiyorum