Benim kızım da bazen öyle yapıyor kısa uykular olunca sürekli uyan oyala tekrar uyut insanı yoruyor, ben 2 - 3 uykuya cevirdim ne kadar uykusu gelse de oyalıyorum. Gündüz bazen 12 13 gibi işk uyku ikincisi de üç dört gibi sonra zaten gece uykusu. Oyalamayınca ııı ııı diye dolanıyor huysuzluk ediyor. Gündüz uyku sayısı arttıkca gece daha geç uyuyor sürekli uyanıyor haliyle kalitesiz uyku oluyor sizde deneyin, ikiye üçe bölün. Uyumak isteyince oyuncaklarla yemek saatiyle, dısarı gezmesiyle oyalayın. Tabi gündüz cok uyumasına ragmen gece iyi ve erken uyuyorsa bırakın gündüz istedıği kadar uyusun