Kızım 18 günlük gece 2 saatte bir emziriyorum en son sabah 8 de emzirdim o saatten beri aralıksız en fazla yarım saat uyudu, tam uyuyor 5 dk sürmüyor gözlerini açıveriyor, altı temiz karnı tok üst gazını da aldım, beşikte sallayıp duruyorum hemen gidiveriyor gözler sonra uyanıyor , salak gibiyim enerjim 0 kahvaltıyı zor yaptım 2 gündür böyle sizce neden , d vitamini kullanmaya başladık onunla ilgisi var mıdır sizce, sağlık ocağınınkini kullanıyorum şuan dün kakasını da yaptı gazını da çıkarttı ama bugün ikisi de yok daha 😩