Nesrin_kumral Kızlar süt alerjisi olan bebeğiniz varsa yazarmisiniz bilgi verirmisiniz ne zmn geçer bu
eyikez Canım benim bebeğimde var hatta sadece mama vermeme rağmen var alerji maması başladık daha bugün inşallah içer ve en kısa zamanda toparlar
Elif93 eyikez merhaba nasıl oldu bebeğiniz benimde 1 aylık oğlum alerji gibi belirtiler var ama siz alerji mamasını içinebildiniz mi tadı nasıl tatlandırdınız mı
Birerkekannesiiiii Elif93 Tadı kötü değil bence iğrenç kokusu da öyle çünkü ben içiremedim doktorum pekmez ile tatlandırabilirsin demişti öyle de içmedi benim oğlum
eyikez Elif93 merhaba yaklaşık 3 haftadır alerji mamasını kullanıyorum yalnız neocate alerji mamasına başlamıştık yiyemediği için pekmez koyup öyle veriyordum fakat bebeğime hiç yaramadı sürekli ishal oluyordu ve çok kusuyordu neocate kullandıktan bir hafta sonra başka şehirde özel hastanede alerji doktoruna gittik cilt testi yaptı süte ve yumurta akına alerjisi çıktı ama düşüek düzey olduğunu söyledi şikayetlerimizi söyledik bize evolviyayı önerdi hem tadı iyi hem ishal olmaz dedi onu da iki haftadır kullanıyorum herhangi bir şey katmadan içiyor fakat yine ishal ve bu yüzüden kronik pişik oldu oğlum ve geçmedi hala bir sürü krem kullanmama rağmen geçmiyor alerji mamaları bize hiç yaramadı bir ay kullanmanız demişti doktor bir aydan sonra normal mama vermeyi düşünüyorum çünkü oğlumda ilerleme yerine gerileme var
Elif93 Birerkekannesiiiii hadi ya ,of bu mamalar neden böyle tatsız içiyor mu şimdi bebeğiniz n’aptınız sonra
edosunuzz Dört buçuk aylık kızım doğduğu günden beri çok kusuyor 15 gün oldu süt alerjisi dedi doktor evolvia mamaya geçtiler ek gıdaya başladılar ne vereceğimi şaşırdım
Birerkekannesiiiii Elif93 Hayır içmiyor vanilya şurubu ile bile denedim ama maalesef 🙄 Ek gıdaya başladık biz
Elif93 eyikez anladım,çok zorlayıcı bir süreç olmuş ikiniz içinde benimde oğlum çok küçük henüz bende henüz emin değilim alerjisi var mı yok mu doktorumuza çarşamba gidicez ama işte ben alerji mamaları tatsız falan içmez aynı sizin gibi ,peki normal mama olarak ne kullandınız değişiklik yaptınız mı keçi sütü kullandınız mı Holle gibi mesela
Elif93 Birerkekannesiiiii oyyy o aşamalara gelmişsiniz ne güzel biz daha bir aylığız yani çocuğum sürekli huysuz mutsuz anlamadım kusma var ama hala mama içmek derdinde ciltte egzama var ama bilmiyorum şu an ,keçi sütlü mama içtiniz mi şu an ek gıdada dikkat edyormusunuz
eyikez Elif93 merhaba ben yaklaşık on gün neocate alerji mamasını verdim ama sade içmediği için pekmez koyup öyle veriyordum sonra ishal oluyordu her beslemeden sonra başka şehirde özel hastanede alerji doktoruna gittik oda ishali düzelsin diye evolviyayı önerdi onu sade içti ama ishali durmuyordu ve kusmasıds hiç düzelme olmadı açıkçası alerji mamalarını kullandım ama egzemalarda bir düzelme olmadığı gibi sürekli ishal oluyordu ve aşırı kusma vardı üstğne ishal yüzünden poposu piştikten kan çanağı oldu resmen velhasılıkelam kelam dün alerji doktoruna gittim yine normal mama kullanırken çocuğum daha iyidi dedim şikayetlerimiz geçmediği gibi üstüne arttı dedim o zaman normal mamasına dön iki hafta kullan dedi sonra kontrole gel dedi tabi bu süreçte çocuğumu sürekli nemlendirici kremler sürüyorum inanır mısınız ama poposu dünden beri düzeldi ishali kesildi çünkü bebeğim perişan olmuştu
Birerkekannesiiiii Elif93 bizim aşırı kusmamız vardı kilo da az alıyorduk o yüzden erken başladık ek gıdaya ama bana doktorum keçi sütlü mama önermedi inek sütüyle eş değer diye
Elif93 Birerkekannesiiiii anladım ,daha biz bir aylığız alerjimiz var mı belli olmadı daha sizde nasıl belirtiler vardı ,bende inşallah sizin gibi günlere gelirim
Birerkekannesiiiii Elif93 kusma, emerken karın guruldaması, pişik, kafasında konak , gürültülü-mukuslu kaka gaz sancısı hepsi vardı bizde 🤦🏼♀️ İnşallah gelirsin annesi bende o günler hiç geçmeyecek sanıyordum ama geçiyormuş😰