eyikez Bazen testlerde çıkmıyor ama anne olarak en iyi gözlemciler bizleriz. Genelde konak, kulak arkasında pütürlenme, mukuslu kaka, vücudunda sürekli şekilde pişik olan bölgeler gibi belirtileri oluyor. Biz özelde alerji konusunda iyi bir doktora götürdük araştırarak ve yaşı da vardı onun deneyimleri doğrultusunda hareket ettim gerçekten de sonuç aldık. Ablamın kızında da süt alerjisi çıkmıyır testlerde yumurta beyazı da çıkmıyor fakat ne zaman yese çocuk alerji belirtisi vermeye başlıyor. Popo da kaşıntı, öksürük, bütün tıkanıklığı vs. Ablam testte çıkmasa da vermeyi kesti çocuk kendine geldi. O yüzde çocukları iyi gözlemleyerek hareket etmekte fayda var