Merhaba kızlar oğlum 20 aylık emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum artık normalde 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum fakat sürekli emmek istiyor yapışık gibiyiz gün içinde 10-15 sefer emiyordur yani yemekten kalkıyoruz karnı tok olsa bile emmek istiyor oyun haline getirdi artık sabah uyanınca emiyor kahvaltı yapmıyor birkaç bırakma taktiği denedim ama başarız oldu ne yapabilirim nasıl bıraktırabilirim tecrübelerinizi paylaşın lütfen 🥺