123aa Kullananwvar mi çabuk kırılır mı hangi marka kullanıyorsunuz 600-700 civarı fiyatları kimisi memnun kimisi iz yapıyor yorucu filan demiş kullanip yorum yapabilecekleri olan var mı
SevimliHayaletCasper 123aa vip ahmet kullanıyorum çok çok güzel ama maalesef parçaları çabuk kırılıyor
yavrupandaannesi 123aa bende vip Ahmet kullanıyorum 5 yıldır evlendiğimizde aldım hala kullanıyorum parçalarında kırılma vs olmadı memnunum
Mnli 123aa ben parexinkini kullanıyorum ama benimki iz yapmaya başladı başta yoktu sorun sanırım başlığındaki bez yıprandı