asliiiiiiiiiiiiiiiii biraktirmasi zor oluyo meme uyku bagini ama sut sarhosu oluyolar cok tatli uyuyolar yaa😍 gozunuzu korkutmak gibi olmasin ama önünüzde bi 4.ay ataginiz var. Uyku, mama/meme reddi, kucak delisi olcagi bi ay bekliyo sizi. Uyusunda nasil uyursa uyusun diye delirme raddesine gelinen bi ay o yüzden cok takmayin diyebilirim nacizane. Sizinki kolay gecer inşallah 😊