Oğlum 2 buçuk yaşında park olsun yolda yürüyorken olsun asla yanına kimseyi yaklaştırmıyor. Parka gittiğimizde bütün çocuklar yaşıtlarıyla oynarken oğlum benim onunla oynamamı beraber kaydıraga binmemizi istiyor. Son bir kaç gündür hafiften yaklaşır gibi oldu çocuklara ama yanında annesini babasını görünce arkasını hızla dönüp yanıma geliyor. Bu zamana kadar çok koruyucu ebeveyn olmamaya çalıştım ama sanırım başaramadım. Ondan kaynaklı mı oluyor emin değilim. Tavsiyeleriniz varsa alabilirim