aybarsmom34 merhaba bende oto koltuğu bakmaya başladım 360 özelliği kullanım açısından iyi ama bence kilo taşıma kapasitesi 36 vs. Olanlara bakın daha uzun süre kullanım sunar ben öyle bakıyorm. Sonuçta her sene koltuk alacak değiliz alsakta sonrasında kenarda duracak. Birde mesela ben yatış kademesine de bakıyorm uzun yol çok yapıyoruz uykuda rahat etmesi açısından yatış pızisyonunun iyi olması güzel olur. Sizde özelliklerini araştırın bence . Ben kanz highline aşmayı düşünüyorum e bebekte indirim var şuan bu arada 😊