Merhaba kızlar
Bebeğim 8. aylık. devamlı kucak istiyor, anakucağına bırakınca ağlamaya başlıyor🤦🏼♀️ kahvaltı zar zor öğlen yapıyorum .. yemek yapmayı ev temizliğini hiç söylemiyorum bile.. aşırı aşırı bunaldım . Bu durumu yaşayan varmı? Atak mı yine nedir çıldıırcam vallahi😢😢😢