deniz616161 Kızlar 40ınız çıkınca doktor kontrolüne gittiniz mi? Alttan mı muayene ediyorlar karından mı bakıyorlar
ceylintoprakmomy deniz616161 Beni karnımdan muayene etmişti ultrason ile dikişlere bakmıştı… sezeryan ile doğum yaptım.
dilberhala1 deniz616161 Bende gittim tabiki doktorum çağırmıştı rahim aşşa inmiş mi iç dikişler toparlamış mı diye karnımdan bakıldı sezeryan oldum bende alttan falan bakılmadı
Tusa_ deniz616161 ben normal doğum yaptım 15 gün sonra gel demişlerdi alttan bakmışlardı ve acımıştı baya
albaayrk ceylintoprakmomy kendi doktorumuza mı gitmemiz gerekiyor peki ben özelde doğum yaptım doktorum doğum sonrası çağırmadı kontrol içinde devlete gitmeyi düşünüyorum olur mu ki
eyikez Ben normal doğum yaptım ilk on gün sonra çağırdı hem ultrasonla hem alttan dikişlerime baktı sonra 40 ımda başka memleketteydim o da hem ultrasonla hem de alttan içene baktı biraz acımıştı
nnoktaa deniz616161 vajinal doğum yaptım 10 gün sonra gel alttan dikişlerine bakacaz dediler. 40’dan sonra tekrar gittim tekrar vajinal muayene ettiler.
deniz616161 AnlDığım kadarıyla sezeryan olanlara karından normal doğum yapıp dikişi olanlara alttan bakılıyor teşekkür ederim cevaplar için🥰
meta1 deniz616161 dikişlerime bakmışlarda hem ultrason ile hem de alttan ama acı hissetmedim ben sanki hatırlamıyorum hiç
Lumlum deniz616161 beni doktorum çağırmadı herhangi bir şey demedi 10.günde gitmiştim tekrar gitmeli miyim
betul97_ deniz616161 Normal doğum yaptım alttan baktı, dikişlerime de baktı ve ultrasondan baktı 40′ında yine gel dedi 18′inde randevum var büyük ihtimal yine aynı bakar doktor bu arada acımadı hiç saniyelik sürdü
deniz616161 betul97_ geriyo beni alttan bakma olayı ya başka erkek bir doktora gidecem devlette o yüzden sormak istedim alttan bakıyosa kadın doktora giderim diye
Lumlum deniz616161 sezaryenli misiniz ? Neye baktı dikişlere mi ? Bana 10.günde rahmin de dikişlerin de çok iyi dedi saddce :/