Kızlar içim çok daraldı artık buraya yazmak istiyorum sizlerin fikri benim için önemli siz de bu yollardan geçiyorsunuz sonuçta. 7 aylık kızımın dişi patlamak üzere iki haftadır ne uyku var ne iştah var hiç bi şey yediremiyorum da uyutamıyorum da ve desteksiz bakıyorum. Eşim haftanın 6 günü çalışıyor pazar günü de ailesiyle köye iş yapmaya gidiyor ben evde bebekle kalıyorum. Kızımı bugün sabah 6 dan beri uyutamadım çok yorgun hissediyorum en son oturup ağladım eşime yazdım destek almak için bana dediği şey e ne abartıyorsun bi çocuk sen büyütmüyorsun dinlendiririz seni ne var sanki. Her seferinde ben bu raddeye gelene kadar bekliyoruz sonra da diyor ki e tamam bi kaç saat ben bakarım sen dinlen. Annem çocuğa baksın ben bi kaç saat hava alayım diyorum ona bile karışıyor kimseye emanet edemezmişiz izin vermiyor kavga ediyor benimle. Bu diş dönemini nasıl atlatırım var mı önerileriniz ?