hcrsntrk Arkadaşlar merhaba kızım 17 aylık ama saçları hiç uzamıyor.ne yapabilirim uzaması için fikri olan varsa yardımcı olabilir misiniz
Minigim38 hcrsntrk 22,5 aylik ben Bayadır ecowell kullanıyorum öncekilere bakarak vaya uzadı ama çok seyrek bide bu aralar yıkayınca gözüm açıyor diyor başka markaya gecmek istiyorum hangisini kullansam bilemedim
EsrraZ hcrsntrk bizde ecowell kullanıyoruz uzadı ama aman aman bir fark yok sanki bilemedim pek emin değilim 🤨
busraalanya hcrsntrk hayır doktorlar alakası yok boşuna kazıtmayın kestirmeyin diyor . Benim ablamın kızının saçları da az yağlar kullanıyorum demişti badem yağı jojobo falan bence bir araştırın
Nikita hcrsntrk saç konusu genetik. Ben de kestirmedim ama uzun ve dolgun. Tüm ailemiz öyle. Kestirince bir şey değiştiğine de hiç tanık olmadım.
hcrsntrk EsrraZ yani benimki bildiğin erkek gibi saçı☺️uzasın istiyorm toka falan aldım heves ediyorm ama yok uzamıyor🥹