bilememolabilir Bebegim 7 aylık 4 gündür kakasını yapmadı ama gece bezine baktığımda ufakcık gelmişti kakası. Mama ile besleniyor her şeyinde zeytinyağı katıyorum mamasıns bile doktorumuz demişti ama yapamiyor 4 gundur.
maygirl bilememolabilir ozamanlar bebegim 1 haftada 8 9 gunde biryaoardi huzursuz deilse keyfi yerindeyse bi sorun yok diyodu doktr sorunda yasamadk..smdi buyudu tabi 3 4 gunde bi yaotgi oluyor halen
Merve141414 bilememolabilir normal annesi benim kızım 8 günde bir yapiyldu düzeldi bazen normal diyor doktorlar ama benim kzimin yapmasını zorlayan şey makatinda çatlak varmış ondan yapamiyormustu krem verdi duzeldi şükür
tubasd bilememolabilir anladım genel olarak bagrisak düzeni bu şekilde ozaman yaptığında çok katı değilse zorlanmiyorsa yada yapmadığı dönemler ağlamıyor ikinmiyir karın ağrısı vs yasamiyorsa döngüsü bu olabilir probiyotik ağırlıklı beslenin