zeynebinannesii28 2 yıl olacak taktıralı. Kızım 2.5 yaşındayken falan çıkarttırıp 2. Çocuğu düşünüyorum. O kadar rahat bir 2 yıl geçirdim ki ne hap derdim oldu, be prezervatif, ne spiral kaydı mı diye düşündüm, ne aylık iğnenin günü kaçtı mı diye. Tertemiz bir kafayla geçirdim 2 yılımı. O yüzden 2. Doğumdan sonra da tekrar taktıracağım 😂
Bende regl düzensizliği dışında hiçbir yan etki yapmadı. Regl düzensizliği de 1. Yıldan sonra geçti zaten.