xtutku Oğlum 18 aylık kahvaltı assla yapmıyor yemiyor bende her gün farklı çeşit yemek yapıp ona akşama kadar ondan yediriyorum fakat kaç saatte bi yedirmem gerek bilmiyorum ben 2 saatte bi yemek yediriyorum açmış gibi geliyo harici de meyve yiyo bol bol
ikitosbikannesi xtutku bebeğiniz artık acıktığını anlayabilir . 2 saatte bir yemek yedirmek bana fazla geldi . Biz o dönemde 3 ana 1 ara öğün bazen 2 ara öğün olarak gidiyorduk . Sabah kahvaltı öğlen çorba ara öğün meyve , atıştırmalık , akşam yemek gibi
Evaninanasi xtutku 2 saatte bir fazla bence. İlerde yeme bozukluğu yaşayabilir. Sabah 7.30 kahvaltı, 10.30-11 arası hafif bir ara öğün 12.30 öğle uykusu 13.30-14 gibi öğle yemeği 17 bir ara öğün 18.30-19 akşam yemeği Uzun zamandır bu düzende gidiyoruz
maygirl xtutku 2.5 3 saat bi besliyorum 15 aylik tabiki her ogunde yemiyir.teklif ediorm.yerse yiyor yoksa asla zorlama yok zorlamaka yemek reddi yapar cunku..bazen 2 ogun yedigi oluyor yada 1 doktr bana sey demisti acliktan hastanelik olan bebek duydunmu yok cnku bebelelrn vucudu telafi eder diger ögunu yemedi ac kaldi die bsy yok degetleri yerindeyse demir b12 cnki d vit.gbi vs vs illaki yer kndi tabain gbi dusnursen uzukursun 2 corba kasigi yiosa bebek ogunu bukadrdir zaten yetiodr ona die.
suheyla92 xtutku 2 saatte bir cok fazla acikmasina izin verin ki yemek yemeyi sevsin surekli agzina biseyler tikmayin meyve de cok yedirmeyin iyi degil ki
xtutku ikitosbikannesi Evaninanasi maygirl Sabah 6 da kalkıyo akşamm 21 22 gibi yatıyo sabah 6.30 da 7 gibi kahvaltı öğlen 12 13 gibi yemek akşam da 20 gibi yemek yedirsem birde bunlara ara öğün olarak meyve versem olur mu. 12 kilo bu arada hareketli de bi çocuk
Evaninanasi xtutku kilo ile yeme konusuna çok takılmayın. Benim kızım öğünlerinde tıka basa yer ama o da 12 kilo çünkü kurtlu gibi hiç durmaz. Bu yazdığınız düzen gayet iyi. 3 ana, 2 ara öğün beslenmeye alıştırın. Bu süreçte oluşturduğunuz yeme düzeni onun geleceğinde de etkili olacak. E okulda da 2 saatte bir yiyemedikçe bu defa zorlanacak
maygirl xtutku tabiki olur ataögun yaoarsaniz birde daha guzel olur.sadece ana öğünler yeterli olmaz cnku
xtutku suheyla92 acıktığını söyleyebilir mi bilmiyorum metve sürekli yemiyor hani mesela bazen 2 3 kez yarım şeftali yarım elma gibi veriyorum. 7.de kahvaltı yapsa 13 de yemek 20 de yemek yese olurmu ben vicdanen sanki aç bırakıyo gibi hissediyorum de ondan 2 saatte bi bazen 3 4 saatte yediriyorım
Evaninanasi xtutku uyku aralığı çok fazlaymış bu arada. Benim kızım akşam 8 de uyuyor. 13 de öğle yemeği 3-3.30 gibi ara öğün 7 gibi akşam yemeği verip uyku öncesi tekrar bir ara öğün verebilirsiniz. Ben olsam öyle yapardım.
suheyla92 xtutku 7 13 20 gayet iyi ana ogunler icin aralarda da ara ogun verin ama her sefer meyve degil birinde meyve birinde yogurt birinde baska bisey gibi
xtutku Evaninanasi evet evet uykusu doğduğundan beri öyle çok uyuyo diye doktora götürmüşlüğüm var doktor gayet iyi bırak uyusun dedi bebekken de gazlı sorunlu bi çocuk değildi şükür
Evaninanasi xtutku çok uyumuyor ki maşallah uykusu çok iyi aslında. Benim kızım 8 de uyur 6.30 da uyanır. Sizinkinden 1 2 saat daha erken uyuyor yani ben o yüzden 3 ana 2 ara yapıyorum. Eğer daha geç uyusaydı uyku öncesi bir ara öğün daha verirdim demek istemiştim aslında
xtutku Evaninanasi değişebiliyor bazen uykusu ama her halikarda 6 da kalkıyo yatmadan önce süt veriyorum yemek değil oda işte hani doktorlae yatarken vermeyin diyor