Eklemlerim vücudum iğne iğne batıyor ateşim 38 derece emzirdigim için paroldam başka bı şey içemiyorum açıkçası hastaneye de sırf bu yüzden gitmedim. Çok değişik bı eklem ağrısı bu nedir ya kovidin ilk zamanları gibi. Bilen var mı kızlar bu nedir ne yapacagim :(